2014年3月10日月曜日

3/8 ワークショプレポ





ワークショップお疲れさまでした。
並べるとかわいい〜〜〜!!!♡♡♡
かわいい!かわいい!と騒ぎながら撮ったせいか全然ピントがあってない…笑 
そして結構慌ただしかったので写真が全然撮れませんでした…。


作り慣れたモチーフでも、こうしてみんなで作ってみると新しい発見がたくさんあるなぁ。

私は普段ひとりで制作しているので、こうしてたくさんの方と一緒に制作できるのは、
緊張するけど 貴重で楽しくて、とてもうれしいです。

何か知りたいことなどありましたらご連絡いただければと思います。

そしてやっぱりハムスターってかわいいなぁ〜と想いは募る一方です。

参加して下さった皆様、スタッフの皆様、
本当にありがとうございました!




Thank you for everything.
It became lovely when arranging and photographing ♡
The focus does not suit at all...lol

Also in the motif which got used to make, 
if it makes all together in this way, there is much new discovery.

I am making alone usually. 
Making together with many persons that becames tense,
But I am glad, pleasant and very precious !

I hope to connect, if you would like to know some.

And a thought is collecting steadily that a hamster is lovely.

Thank you all !!




0 件のコメント:

コメントを投稿